Realizacja marzeń - także tych biznesowych - to przede wszystkim
ciężka praca. Większość osób nie wychodzi jednak nawet z bloków
startowych. Dlaczego tak się dzieje? Ponieważ ludzie często mylą
marzenia z pomysłami. Pomysł jest tylko koncepcją. Aby zbudować firmę,
jakiej pragniemy, potrzebujemy pomocy innych ludzi - mężczyzn i kobiet,
pełnych pasji wojowników rynku. Żeby jednak pozyskać ich dla swego
pomysłu, musimy najpierw przekształcić go w marzenie i zacząć je
realizować zgodnie z pięcioma krokami do sukcesu.
Krok 1. Spisz swój pomysł, uważnie dobierając słowa.
Krok 2. Połącz go z innymi pomysłami, aby w pełni wykorzystać jego potencjał.
Krok 3. Sprawdź pomysł — przekonaj się, czy da się go sprzedać.
Krok 4. Rozwiń pomysł.
Krok 5. Nazwij pomysł marzeniem i sprzedaj je.
Historia firmy RE/MAX, o której opowiada ta książka, to
modelowy przykład sukcesu osiągniętego dzięki marzeniu zrealizowanemu w
najlepszy możliwy sposób. Z korzyścią dla wszystkich - oto hasło od
początku przyświecające Dave’owi Linigerowi, założycielowi i prezesowi
RE/MAX, jednego z największych światowych gigantów sprzedających
nieruchomości. Z korzyścią dla wszystkich - pracowników, partnerów
biznesowych i klientów: oto droga, jaką wybrał Liniger, by
urzeczywistnić swoje marzenie i przekuć je w sukces. Czy mu się to
udało? Spójrzmy na fakty:
Nikt na świecie nie sprzedaje więcej nieruchomości niż RE/MAX!
Phil Harkins jest dyrektorem generalnym Linkage Inc.,
globalnej firmy konsultingowej współpracującej z setkami organizacji na
świecie. Do grona jej klientów należy wiele firm z listy „Fortune 1000”,
a także urzędy publiczne oraz placówki służby zdrowia. Phil Harkins
napisał kilka książek, w tym Powerful Conversations: How High Impact
Leaders Communicate, Click! oraz The Art and Practice of Leadership
Coaching. Często występuje jako ekspert w dziedzinie przywództwa.
Przemawia podczas konferencji, seminariów i programów szkoleniowych
organizowanych na całym świecie.
Keith Hollihan jest pisarzem. Współpracował przy pisaniu książek z
wieloma ekspertami ds. biznesu
i przywództwa. Brał też udział w pracach nad artykułami poświęconymi
najróżniejszym kwestiom istotnym dla współczesnych liderów. Jest
współredaktorem książki Enlightened Power: How Women Are Transforming
the Practice of Leadership.
onepress.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz